090216

Det blev nog bara en som det verkar, men vilken sötnos sen.



Nyfiken moster Idun

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker också "bosse" låter bra och vilken sötnos. / sivan

Krainskij sa...

bosse passar väll inte så bra på en tjej tyvärr :-)

Anonym sa...

Åh jisses vilken liten goding! Ni ska veta att jag är avis ;). Vår bock visste tydligen inte vad han skulle ha gjort....

GRATTIS!! :D

Krainskij sa...

Men Jonas visste hur man gjorde! å ja visst är lilla freja söt! Vi är hemma på torsdag om du är i blomskog då?

Anonym sa...

Freja blir ju perfekt!

Jag funderar på att åka upp onsdag eftermiddag till Blomskog. Är ni hemma onsdag kväll? Barnen går på dagis på torsdag så jag åker nog tillbaka på morgonen för att de ska få gå dit och leka av sig lite.

Krainskij sa...

tyvärr är vi i oslo på AC/DC onsdag. Men ring om du kommer tidigt på torsdag.

Anonym sa...

Ja just de! Ni skulle ju på de ni! Jaja... det blir nog lite väl tidigt på torsdag. Antar att ni är trötta då ;) Får se hur jag gör. Kanske tar en längre vistelse i Blomskog... Gubben är ändå i Stockholm...